Home Industri og Erhverv Digital tilstedeværelse

Digital tilstedeværelse

0
Digital tilstedeværelse

Som en lille virksomhed, kan det være svært at nå ud til netop den kundekreds man gerne vil ud til, og selvom vi lever i en digital tidsalder, er det endnu ikke alle virksomheder der er helt inde i hvordan man markedsfører sig på de digitale medier. Jeg selv har da også været en af dem, der måtte sætte sig ned og finde ud af hvordan jeg kom på nettet med mine produkter, så jeg kunne hanle op med mine konkurrenter – efter at have fået professionel hjælp til denne del af min markedsføring har jeg også fået flere kunder i biksen, og nået ud til en større skare af potentielle kunder. Jeg vidste godt i forvejen at det med at man kunne findes på Google var en del af det store game, det at komme på en af de første sider betød noget, jeg havde bare brug for hjælp til det.

Google Ads og sociale medier

Nu valgte jeg at få andre til at markedsføre mig på Google, da jeg ikke orkede selv at bruge den tid det ville tage mig at lære det, jeg var mere interesseret i at betjene mine kunder og sælge mine produkter, og så måtte der være andre til at tage sig af de sociale medier – der er flere steder hvor der står Gå til link, og følger man disse link, kan man få en masse viden omkring virksomheder der hjælper en på vej, som respons2day.dk, som var dem vi fandt til at hjælpe os i gang på nettet.